Οι πιο συνηθισμένες περιπτώσεις εμφάνισης του μηνύματος είναι:
- μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής εταιρείας ή χρήστη,
- μετά τη διαδικασία επαναφοράς του κωδικού εισόδου.
όπου λαμβάνετε ένα email που περιέχει ένα σύνδεσμο (Link to account update ή Link to reset credentials). Αν πατήσετε πάνω στο σύνδεσμο και εμφανιστεί το παρακάτω μήνυμα, σημαίνει ότι έχει περάσει το χρονικό διάστημα που ίσχυε η δυνατότητα αλλαγής του κωδικού εισόδου.
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να γίνει ξανά η διαδικασία επαναφοράς του κωδικού εισόδου.