You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Σπίτι > Marketsite (Global portalONE) > Πατάω στον σύνδεσμο του email και εμφανίζεται το μήνυμα «Λυπούμαστε. Ο χρόνος αναμονής έληξε.» Τι πρέπει να κάνω;
Πατάω στον σύνδεσμο του email και εμφανίζεται το μήνυμα «Λυπούμαστε. Ο χρόνος αναμονής έληξε.» Τι πρέπει να κάνω;
print icon

Οι πιο συνηθισμένες περιπτώσεις εμφάνισης του μηνύματος είναι:

- μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής εταιρείας ή χρήστη,

- μετά τη διαδικασία επαναφοράς του κωδικού εισόδου.

όπου λαμβάνετε ένα email που περιέχει ένα σύνδεσμο (Link to account update ή Link to reset credentials). Αν πατήσετε πάνω στο σύνδεσμο και εμφανιστεί το παρακάτω μήνυμα, σημαίνει ότι έχει περάσει το χρονικό διάστημα που ίσχυε η δυνατότητα αλλαγής του κωδικού εισόδου.

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να γίνει ξανά η διαδικασία επαναφοράς του κωδικού εισόδου.

ανατροφοδότηση
0 από το 0 βρήκε αυτό το βοήθημα

μεταβείτε στο επάνω εικονίδιο