You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
Σπίτι > portalONE > Πατάω στον σύνδεσμο του email και εμφανίζεται το μήνυμα «Λυπούμαστε. Ο χρόνος αναμονής έληξε.» Τι πρέπει να κάνω;
Πατάω στον σύνδεσμο του email και εμφανίζεται το μήνυμα «Λυπούμαστε. Ο χρόνος αναμονής έληξε.» Τι πρέπει να κάνω;
print icon

Οι πιο συνηθισμένες περιπτώσεις εμφάνισης του μηνύματος είναι:

- μετά την ολοκλήρωση της εγγραφής εταιρείας ή χρήστη,

- μετά τη διαδικασία επαναφοράς του κωδικού εισόδου.

όπου λαμβάνετε ένα email που περιέχει ένα σύνδεσμο (Link to account update ή Link to reset credentials). Αν πατήσετε πάνω στο σύνδεσμο και εμφανιστεί το παρακάτω μήνυμα, σημαίνει ότι έχει περάσει το χρονικό διάστημα που ίσχυε η δυνατότητα αλλαγής του κωδικού εισόδου.

Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να γίνει ξανά η διαδικασία επαναφοράς του κωδικού εισόδου.

ανατροφοδότηση
0 από το 0 βρήκε αυτό το βοήθημα

μεταβείτε στο επάνω εικονίδιο