You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Σπίτι > Marketsite (Global portalONE) > Πώς μπορώ να ζητήσω διαγραφή του λογαριασμού μου;
Πώς μπορώ να ζητήσω διαγραφή του λογαριασμού μου;
print icon

Για να αιτηθείτε διαγραφή του λογαριασμού σας:

  • Πατήστε στο εικονίδιο των ρυθμίσεων πάνω δεξιά και επιλέξτε «Το προφίλ μου».
  • Πατήστε στο κάτω μέρος το κουμπί Διαγραφή.
  • Διαβάστε το κείμενο που αποδέχεστε για τη διαγραφή του χρήστη και επιλέξτε το tick box: Συμφωνώ πλήρως και ανεπιφύλακτα με τα ανωτέρω και πατήστε ΑΠΟΔΟΧΗ.

  • Ο χρήστης που υπέβαλε το αίτημα και ο Υπεύθυνος εταιρικού λογαριασμού, λαμβάνουν ενημερωτικό email για το αίτημα διαγραφής του χρήστη που υποβλήθηκε.

  • Η διαδικασία διαγραφής του χρήστη ξεκινάει με την πάροδο 5 εργάσιμων ημερών.

Σημείωση: Αν είστε ο Υπεύθυνος εταιρικού λογαριασμού, δεν μπορείτε να διαγράψετε το λογαριασμό σας, μέχρι να ορίσετε κάποιον άλλο χρήστη ως νέο Υπεύθυνο εταιρικού λογαριασμού.

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε τη διαγραφή του χρήστη εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζεται, παρακαλούμε ελέγξτε εδώ: Πώς μπορώ να ακυρώσω το αίτημα διαγραφής χρήστη που έχει ήδη υποβληθεί;

ανατροφοδότηση
0 από το 0 βρήκε αυτό το βοήθημα

μεταβείτε στο επάνω εικονίδιο