You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Σπίτι > Marketsite (Global portalONE) > Πώς μπορώ να ζητήσω διαγραφή άλλου χρήστη του φυσικού ή νομικού προσώπου;
Πώς μπορώ να ζητήσω διαγραφή άλλου χρήστη του φυσικού ή νομικού προσώπου;
print icon

Για να αιτηθείτε διαγραφή κάποιου χρήστη Νομικού ή Φυσικού προσώπου, θα πρέπει να συνδεθείτε με τους κωδικούς του Υπεύθυνου εταιρικού λογαριασμού.

  • Πηγαίνετε στο μενού Η εταιρεία μου à Χρήστες.
  • Πηγαίνετε στο χρήστη που ενδιαφέρεστε να διαγράψετε και από τη στήλη Ενέργειες πατήστε το κουμπί Αίτηση διαγραφής χρήστη.
  • Διαβάστε το κείμενο που αποδέχεστε για τη διαγραφή του χρήστη, επιλέξτε το tick box: Συμφωνώ πλήρως και ανεπιφύλακτα με τα ανωτέρω και πατήστε ΑΠΟΔΟΧΗ.

  • Ο Υπεύθυνος εταιρικού λογαριασμού και ο χρήστης ο οποίος θα διαγραφεί, λαμβάνουν ενημερωτικό email για το αίτημα διαγραφής που υποβλήθηκε.

  • Η διαδικασία διαγραφής του χρήστη ξεκινάει με την πάροδο 5 εργάσιμων ημερών.

Σημείωση: Δεν μπορείτε να διαγράψετε το λογαριασμό του χρήστη που είναι ορισμένος ως Υπεύθυνος εταιρικού λογαριασμού. Θα πρέπει να ορίσετε πρώτα κάποιον άλλο χρήστη ως νέο Υπεύθυνο εταιρικού λογαριασμού προκειμένου να είναι ενεργή η δυνατότητα διαγραφής του συγκεκριμένου χρήστη.

 

Σε περίπτωση που επιθυμείτε να ακυρώσετε τη διαγραφή του χρήστη εντός του χρονικού διαστήματος που ορίζεται, παρακαλούμε ελέγξτε εδώ: Πώς μπορώ να ακυρώσω το αίτημα διαγραφής χρήστη που έχει ήδη υποβληθεί;

ανατροφοδότηση
0 από το 0 βρήκε αυτό το βοήθημα

μεταβείτε στο επάνω εικονίδιο