You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
Toggle navigation
SUBMIT TICKET
LOGIN
suomi / suomen kieli
bãlgarski
English
SEARCH
Home
portalONE
Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό χρήστη;
Στην
Αρχική Σελίδα
, πατήστε στο
εικονίδιο των ρυθμίσεων (γρανάζι)
πάνω δεξιά.
Επιλέξτε
Το προφίλ μου
.
Στο πεδίο
Κωδικός χρήστη
, εισάγετε τον κωδικό που επιθυμείτε. Επιτρέπονται
λατινικοί χαρακτήρες
καθώς και οι
χαρακτήρες @ _ - .
Πατήστε
Ενημέρωση
.
171
15-Mar-2022
604 Views
Share this
Facebook
Twitter
LinkedIn
Share this
Was this helpful?
Home
portalONE
Related Articles
Εκκαθάριση αποθηκευμένων κωδικών πρόσβασης από Google Chrome (Έκδοση 100.0.4896.60)
Εκκαθάριση αποθηκευμένων κωδικών πρόσβασης από Microsoft Edge (Έκδοση 100.0.1185.29)
Εκκαθάριση αποθηκευμένων κωδικών πρόσβασης από Mozilla Firefox (Έκδοση 98.0.2)
Εκκαθάριση αποθηκευμένων κωδικών πρόσβασης σε φυλλομετρητή (browsers Google Chrome, Microsoft Edge και Mozilla Firefox)
Έχω ξεχάσει τον κωδικό εισόδου μου (password). Τι να κάνω;
Με ποιους τρόπους μπορώ να εγγράψω νέο χρήστη σε ήδη εγγεγραμμένο Νομικό ή Φυσικό Πρόσωπο (εταιρεία, επιτηδευματία κ.α.);
Πατάω στον σύνδεσμο του email και εμφανίζεται το μήνυμα «Λυπούμαστε. Η ενέργεια έληξε. Παρακαλούμε επιστρέψτε στην αρχική σελίδα, για να συνδεθείτε.» Τι πρέπει να κάνω;
Πατάω στον σύνδεσμο του email και εμφανίζεται το μήνυμα «Λυπούμαστε. Ο χρόνος αναμονής έληξε.» Τι πρέπει να κάνω;
Ποιος είναι ο Υπεύθυνος Εταιρικού Λογαριασμού της εταιρείας μου και τι ενέργειες μπορεί να κάνει;
Πώς εγγράφω νέα Κοινοπραξία/Ένωση Εταιρειών;
Πώς εγγράφω νέο Νομικό Πρόσωπο (π.χ. εμπορική εταιρεία κλπ.)
Πώς εγγράφω νέο Φυσικό Πρόσωπο / Επιτηδευματία;
Πώς εγγράφω νέο χρήστη μέσω συμπλήρωσης νέας αίτησης;
Πώς εγγράφω νέο χρήστη ως Υπεύθυνος Εταιρικού Λογαριασμού;
Πώς εγκρίνω την εγγραφή νέου χρήστη σε ήδη εγγεγραμμένο Νομικό ή Φυσικό Πρόσωπο (εταιρεία, επιτηδευματία κ.α);
Πώς μπορώ να ακυρώσω το αίτημα διαγραφής χρήστη που έχει ήδη υποβληθεί;
Πώς μπορώ να αλλάξω τα στοιχεία του χρήστη;
Πώς μπορώ να αλλάξω τη γλώσσα του portal ή/και των εφαρμογών της cosmoONE;
Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό εισόδου (password);
Πώς μπορώ να αλλάξω τον Υπεύθυνο Εταιρικού Λογαριασμού;
Πώς μπορώ να διαγράψω την εταιρεία μου (Νομικό ή Φυσικό πρόσωπο);
Πώς μπορώ να διαγράψω χρήστη;
Πώς μπορώ να ζητήσω διαγραφή άλλου χρήστη του φυσικού ή νομικού προσώπου;
Πώς μπορώ να ζητήσω διαγραφή του λογαριασμού μου;
Πώς μπορώ να κατηγοριοποιήσω την εταιρεία μου σύμφωνα με τις εμπορικές δραστηριότητές της;
Πώς μπορώ να τροποποιήσω τις διευθύνσεις email που λαμβάνουν τις ενημερώσεις νέων αιτημάτων και διαγωνισμών;
Πώς συνδέομαι με τον κωδικό μου μετά την εγγραφή μου;
Τι δυνατότητες έχω από την επιλογή ‘Αρχική Σελίδα’ του μενού του portal;
Τι δυνατότητες έχω από την επιλογή ‘Η εταιρεία μου’ του μενού του portal;
Τι δυνατότητες έχω από την επιλογή ‘Κατηγορίες’ του μενού ‘Η εταιρεία μου’;
Τι δυνατότητες έχω από την επιλογή ‘Κοινοπραξίες/Ενώσεις’ του μενού ‘Η εταιρεία μου’;
Τι δυνατότητες έχω από την επιλογή ‘Ρυθμίσεις προφίλ χρήστη’;
Τι δυνατότητες έχω από την επιλογή ‘Στοιχεία εταιρείας’ του μενού ‘Η εταιρεία μου’;
Τι δυνατότητες έχω από την επιλογή ‘Το προφίλ μου’;
Τι δυνατότητες έχω από την επιλογή ‘Χρήστες’ του μενού ‘Η εταιρεία μου’;
Doesn't help? Submit your ticket