You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
Σπίτι > portalONE > Πώς μπορώ να τροποποιήσω τις διευθύνσεις email που λαμβάνουν τις ενημερώσεις νέων αιτημάτων και διαγωνισμών;
Πώς μπορώ να τροποποιήσω τις διευθύνσεις email που λαμβάνουν τις ενημερώσεις νέων αιτημάτων και διαγωνισμών;
print icon
  • Συνδεθείτε με τους κωδικούς του Υπεύθυνου εταιρικού λογαριασμού.
  • Επιλέξτε από το κεντρικό μενού Η εταιρεία μου.
  • Με τη γραμμή κύλισης, κατεβείτε στο κάτω μέρος της οθόνης.
  • Στην επιλογή e-mail παραλήπτη(ών) για ενημερώσεις από μέλη του Επιχειρηματικού Καταλόγου (π.χ. Προσκλήσεις σε Διαγωνισμούς).* , μπορείτε να διαγράψετε κάποιο e-mail από το x ή να προσθέσετε νέο e-mail. Για την προσθήκη, εισάγετε το e-mail που επιθυμείτε και πατήστε το Enter στο πληκτρολόγιό σας.
  • Πατήστε ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

Στα e-mail της συγκεκριμένης επιλογής αποστέλλονται οι ενημερώσεις για νέα αιτήματα και διαγωνισμούς καθώς και οι επικείμενες λήξεις τους.

Επίσης σημειώστε ότι σε αιτήματα/διαγωνισμούς με πρόσκληση της εταιρείας σας, αρχικά, και τα ενημερωτικά e-mail που αφορούν σε επικοινωνία από τους Αναθέτοντες Φορείς, πηγαίνουν στα e-mail που έχουν συμπεριληφθεί στη συγκεκριμένη επιλογή.

Από τη στιγμή που χρήστης της εταιρείας σας πραγματοποιήσει οποιαδήποτε ενέργεια στο αίτημα/διαγωνισμό (π.χ. δημόσιος διαγωνισμός που πατάει το Θέλω να συμμετέχω, στείλει κάποιο ερώτημα μέσω της επικοινωνίας κλπ) τότε οποιαδήποτε ενημέρωση για το συγκεκριμένο αίτημα/διαγωνισμό, αποστέλλεται μόνο στο συγκεκριμένο χρήστη. Συγκεκριμένα, αποστέλλεται στον τελευταίο χρήστη που πραγματοποίησε ενέργεια στο αίτημα και διαγωνισμό.

Όταν το αίτημα/διαγωνισμός απαντηθεί, τότε όλες οι ενημερώσεις αποστέλλονται στον χρήστη που απάντησε, ακόμα και αν μετέπειτα άλλος χρήστης της εταιρείας πραγματοποιήσει οποιαδήποτε άλλη ενέργεια.

ανατροφοδότηση
0 από το 0 βρήκε αυτό το βοήθημα

μεταβείτε στο επάνω εικονίδιο