You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close

Τι δυνατότητες έχω από την επιλογή ‘Χρήστες’ του μενού ‘Η εταιρεία μου’;

Στην επιλογή ‘Χρήστες’ εμφανίζονται οι εγγεγραμμένοι χρήστες για το νομικό ή φυσικό πρόσωπο.

Στο άνω μέρος της οθόνης υπάρχει η δυνατότητα αναζήτησης ενός χρήστη με βάση κάποιο από τα διαθέσιμα φίλτρα. Η αναζήτηση είναι διαθέσιμη είτε είστε απλός χρήστης είτε ο Υπεύθυνος εταιρικού λογαριασμού.

Αν είστε απλός χρήστης, έχετε μόνο τη δυνατότητα επισκόπησης των χρηστών. Επίσης μπορείτε να πληροφορηθείτε την κατάσταση του χρήστη, τον Υπεύθυνο εταιρικού λογαριασμού ενώ πατώντας στη στήλη Ενέργειες στο εικονίδιο “μάτι”, εμφανίζονται περισσότερες λεπτομέρειες για τα στοιχεία του χρήστη.

Αν είστε ο Υπεύθυνος εταιρικού λογαριασμού από τη στήλη Ενέργειες, έχετε επιπλέον τις δυνατότητες που αναλύονται πιο κάτω.

Επεξεργασία χρήστη

Πατήστε το εικονίδιο της επεξεργασίας του χρήστη που επιθυμείτε. Μπορείτε να αλλάξετε οποιοδήποτε από τα στοιχεία του. Σημειώστε ότι δεν μπορείτε εσείς ως υπεύθυνος εταιρικού λογαριασμού να αλλάξετε τον κωδικό χρήστη. Η αλλαγή μπορεί να γίνει μόνο από τον ίδιο το χρήστη.

Από την ίδια οθόνη μπορείτε, αν το επιθυμείτε, να αλλάξετε και τον Υπεύθυνο εταιρικού λογαριασμού. Περισσότερες λεπτομέρειες εδώ: Πώς μπορώ να αλλάξω τον Υπεύθυνο Εταιρικού Λογαριασμού;

Τέλος μπορείτε να προσθέσετε ή να αφαιρέσετε ρόλους χρήστη. Σημειώστε ότι προτείνεται πάντα οι χρήστες να έχουν τους ρόλους “Συμμετέχων σε δημοπρασίες” και “Συμμετέχων σε αιτήματα και διαγωνισμούς”.

Μετά από αλλαγή, πατήστε το κουμπί Ενημέρωση.

Επαναφορά κωδικού εισόδου

Αναλυτικές οδηγίες μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο: Έχω ξεχάσει τον κωδικό εισόδου μου (password). Τι να κάνω;

Αίτηση διαγραφής χρήστη

Αναλυτικές οδηγίες μπορείτε να βρείτε στον σύνδεσμο: Πώς μπορώ να ζητήσω διαγραφή κάποιου χρήστη;

Ενεργοποίηση/Απενεργοποίηση χρήστη

Πατήστε το εικονίδιο της ενεργοποίησης ή απενεργοποίησης του χρήστη που επιθυμείτε.

Αν το εικονίδιο είναι μπλε, ο χρήστης μπορεί να ενεργοποιηθεί. Η ενεργοποίηση μπορεί να γίνει είτε για νέο χρήστη που περιμένει την έγκρισή σας προκειμένου να λάβει κωδικούς (σε κατάσταση Εκκρεμής), είτε για χρήστη που απενεργοποιήθηκε στο παρελθόν (σε κατάσταση Σε αναστολή).

Αν το εικονίδιο είναι κόκκινο, μπορείτε να απενεργοποιήσετε το χρήστη.

Επιβεβαιώστε στο μήνυμα που θα εμφανιστεί.

  • 190
  • 11-Oct-2022
  • 268 Views