Υπάρχουν δύο τρόποι για να επανακτήσετε τον κωδικό εισόδου σας:
- Με επαναφορά του κωδικού εισόδου από τον ίδιο το χρήστη.
- Με επαναφορά εισόδου από τον Υπεύθυνο εταιρικού λογαριασμού.
Πατήστε στον αντίστοιχο σύνδεσμο που σας ενδιαφέρει.
Επαναφορά του κωδικού εισόδου από τον ίδιο το χρήστη
- Επισκεφθείτε τη σελίδα www.marketsite.gr.
- Πατήστε στο κουμπί ΕΙΣΟΔΟΣ.
- Πατήστε Επαναφορά Κωδικού εισόδου στην κάτω δεξιά γωνία του μηνύματος.
- Εισάγετε τον Κωδικό χρήστη και πατήστε Υποβολή.
- Θα εμφανιστεί το παρακάτω μήνυμα.
Θα σας αποσταλεί άμεσα ένα email. Η χρονική διάρκεια του συνδέσμου που περιέχεται στο email είναι 5 λεπτά. Διαφορετικά, η διαδικασία θα πρέπει να επαναληφθεί.
- Πατήστε στο σύνδεσμο Link to reset credentials του email.
- Εισάγετε τον Νέο Κωδικό εισόδου (password). Ο νέος κωδικός θα πρέπει να περιέχει:
- τουλάχιστον 8 χαρακτήρες,
- έναν αριθμό,
- ένα κεφαλαίο γράμμα,
- ένα πεζό γράμμα.
- Επιβεβαιώστε τον Κωδικό εισόδου.
- Πατήστε Υποβολή.
- Έχετε πλέον συνδεθεί στο portalONE.
Σε περίπτωση που ΔΕΝ είχατε επιβεβαιώσει την ηλ. διεύθυνσή σας μετά την εγγραφή σας στο παρελθόν, θα εμφανιστεί το μήνυμα:
Θα σας αποσταλεί άμεσα ένα νέο email. Η χρονική διάρκεια του συνδέσμου που περιέχεται στο email είναι 5 λεπτά. Διαφορετικά, η διαδικασία θα πρέπει να επαναληφθεί.
- Πατήστε στο σύνδεσμο Link to e-mail address verification του email.
Έχετε πλέον συνδεθεί στο portalONE.
Επαναφορά κωδικού εισόδου από τον Υπεύθυνο εταιρικού λογαριασμού
- Συνδεθείτε με τους κωδικούς του υπεύθυνου Εταιρικού λογαριασμού.
- Πηγαίνετε στο μενού Η εταιρεία μου à Χρήστες.
- Στον χρήστη στον οποίο θέλετε να επαναφέρετε τον κωδικό, στη στήλη ‘Ενέργειες’, επιλέξτε το εικονίδιο της επαναφοράς κωδικού εισόδου.
- Επιβεβαιώστε στο μήνυμα που εμφανίζεται στην οθόνη σας.
- Θα σταλεί email που θα περιλαμβάνει τον κωδικό χρήστη και σύνδεσμο για την επαναφορά του κωδικού, στο email που έχει δηλωθεί για το χρήστη. Η χρονική διάρκεια του συνδέσμου που περιέχεται στο email είναι 1 ημέρα. Διαφορετικά, η διαδικασία θα πρέπει να επαναληφθεί.
Σημείωση: Αν το email του χρήστη δεν ισχύει πλέον, θα πρέπει πρώτα να επεξεργαστείτε τα στοιχεία του και να το αλλάξετε και μετέπειτα να επαναφέρετε τον κωδικό εισόδου.
Για τον τρόπο σύνδεσης του χρήστη μετά την παραλαβή του email, πατήστε εδώ: Πώς συνδέομαι με τον κωδικό μου μετά την εγγραφή μου;