You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Σπίτι > portalONE > Πώς μπορώ να τροποποιήσω τις διευθύνσεις email που λαμβάνουν τις ενημερώσεις νέων αιτημάτων και διαγωνισμών;
Πώς μπορώ να τροποποιήσω τις διευθύνσεις email που λαμβάνουν τις ενημερώσεις νέων αιτημάτων και διαγωνισμών;
print icon
  • Συνδεθείτε με τους κωδικούς του Υπεύθυνου εταιρικού λογαριασμού.
  • Επιλέξτε από το κεντρικό μενού Η εταιρεία μου.
  • Με τη γραμμή κύλισης, κατεβείτε στο κάτω μέρος της οθόνης.
  • Στην επιλογή e-mail παραλήπτη(ών) για ενημερώσεις από μέλη του Επιχειρηματικού Καταλόγου (π.χ. Προσκλήσεις σε Διαγωνισμούς).* , μπορείτε να διαγράψετε κάποιο e-mail από το x ή να προσθέσετε νέο e-mail. Για την προσθήκη, εισάγετε το e-mail που επιθυμείτε και πατήστε το Enter στο πληκτρολόγιό σας.
  • Πατήστε ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ.

Στα e-mail της συγκεκριμένης επιλογής αποστέλλονται οι ενημερώσεις για νέα αιτήματα και διαγωνισμούς καθώς και οι επικείμενες λήξεις τους.

Επίσης σημειώστε ότι σε αιτήματα/διαγωνισμούς με πρόσκληση της εταιρείας σας, αρχικά, και τα ενημερωτικά e-mail που αφορούν σε επικοινωνία από τους Αναθέτοντες Φορείς, πηγαίνουν στα e-mail που έχουν συμπεριληφθεί στη συγκεκριμένη επιλογή.

Από τη στιγμή που χρήστης της εταιρείας σας πραγματοποιήσει οποιαδήποτε ενέργεια στο αίτημα/διαγωνισμό (π.χ. δημόσιος διαγωνισμός που πατάει το Θέλω να συμμετέχω, στείλει κάποιο ερώτημα μέσω της επικοινωνίας κλπ) τότε οποιαδήποτε ενημέρωση για το συγκεκριμένο αίτημα/διαγωνισμό, αποστέλλεται μόνο στο συγκεκριμένο χρήστη. Συγκεκριμένα, αποστέλλεται στον τελευταίο χρήστη που πραγματοποίησε ενέργεια στο αίτημα και διαγωνισμό.

Όταν το αίτημα/διαγωνισμός απαντηθεί, τότε όλες οι ενημερώσεις αποστέλλονται στον χρήστη που απάντησε, ακόμα και αν μετέπειτα άλλος χρήστης της εταιρείας πραγματοποιήσει οποιαδήποτε άλλη ενέργεια.

ανατροφοδότηση
0 από το 0 βρήκε αυτό το βοήθημα

μεταβείτε στο επάνω εικονίδιο