You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Σπίτι > Marketsite (Global portalONE) > Εκκαθάριση αποθηκευμένων κωδικών πρόσβασης από Microsoft Edge (Έκδοση 100.0.1185.29)
Εκκαθάριση αποθηκευμένων κωδικών πρόσβασης από Microsoft Edge (Έκδοση 100.0.1185.29)
print icon

Αφορά την πρόσβαση στις εφαρμογές:

  • auctionONE
  • sourceONE
  • tradeONE (SOM)
  • AISA II

Ενδέχεται προσπαθώντας να συνδεθείτε στη σελίδα https://www.marketsite.gr, να λαμβάνετε το μήνυμα λάθους ‘Λάθος Κωδικός χρήστη ή Κωδικός εισόδου'. Ο πιο πιθανός λόγος εμφάνισης του μηνύματος είναι η εισαγωγή λανθασμένων στοιχείων πρόσβασης.

 

Αν έχετε επιβεβαιώσει ότι τα στοιχεία που εισάγετε είναι σωστά, τότε από τους πιο συχνούς λόγους εμφάνισης του μηνύματος είναι ότι έχει ακολουθήσει αλλαγή του κωδικού εισόδου και δεν έχουν επικαιροποιηθεί τα αποθηκευμένα στοιχεία του φυλλομετρητή. Σημειώστε επίσης ότι αν προσπαθείτε να συνδεθείτε με τον κωδικό χρήστη που είχατε παραλάβει αρχικά στο e-mail σας, ενδέχεται μεταγενέστερα να έχετε αλλάξει τον κωδικό σας ή το e-mail σας.

Επίσης έχει παρατηρηθεί ότι κάποιες φορές, ακόμα και αν ο χρήστης γνωρίζει τους σωστούς κωδικούς, σβήσει τους αποθηκευμένους κωδικούς από τη σελίδα και εισάγει τους νέους, συνεχίζει να λαμβάνει το ίδιο μήνυμα.

Σε αυτή την περίπτωση για να μπορέσετε να συνδεθείτε, θα πρέπει να διαγράψετε την αποθηκευμένη σύνδεση από το φυλλομετρητή (browser), ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες.

Οι εικόνες που εμφανίζονται στο άρθρο είναι στην Ελληνική γλώσσα. Παρ' όλα αυτά στο κείμενο θα βρείτε και τις αντίστοιχες επιλογές στην Αγγλική γλώσσα.

  • Κάντε κλικ στο κουμπί που βρίσκεται στην άνω δεξιά γωνία του φυλλομετρητή, όπως δείχνει το βελάκι στην παρακάτω εικόνα, για να εμφανιστούν οι επιλογές του μενού Ρυθμίσεις και πολλά άλλα (Settings and more).

  • Κάντε κλικ στο Ρυθμίσεις (Settings).

  • Στην επιλογή Προφίλ (Profiles) κάντε κλικ στο Κωδικοί πρόσβασης (Passwords).

  • Στην επόμενη οθόνη που θα εμφανιστεί, πηγαίνετε στο τμήμα Αποθηκευμένοι κωδικοί πρόσβασης (Saved passwords)  και επιλέξτε στην τοποθεσία 'marketsite.gr' τις τρεις τελείες (…) για περισσότερες ενέργειες (more actions).

  • Επιλέξτε Διαγραφή (Delete).

  • Κλείστε το browser και μπείτε ξανά στη σελίδα https://www.marketsite.gr για να επιβεβαιώσετε ότι οι κωδικοί σας δεν είναι πλέον αποθηκευμένοι.
ανατροφοδότηση
0 από το 0 βρήκε αυτό το βοήθημα

μεταβείτε στο επάνω εικονίδιο