You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Σπίτι > Marketsite (Global portalONE) > Πώς μπορεί να επαναφέρει ο Υπεύθυνος Εταιρικού Λογαριασμού, τον κωδικό εισόδου (password) ενός χρήστη;
Πώς μπορεί να επαναφέρει ο Υπεύθυνος Εταιρικού Λογαριασμού, τον κωδικό εισόδου (password) ενός χρήστη;
print icon

 

  • Συνδεθείτε με τους κωδικούς του υπεύθυνου Εταιρικού λογαριασμού.
  • Πηγαίνετε στο μενού Η εταιρεία μου à Χρήστες.
  • Στον χρήστη στον οποίο θέλετε να επαναφέρετε τον κωδικό, στη στήλη ‘Ενέργειες’, επιλέξτε το εικονίδιο της επαναφοράς κωδικού εισόδου.
  • Επιβεβαιώστε στο μήνυμα που εμφανίζεται στην οθόνη σας.

  • Θα σταλεί email που θα περιλαμβάνει τον κωδικό χρήστη και σύνδεσμο για την επαναφορά του κωδικού, στο email που έχει δηλωθεί για το χρήστη. Η χρονική διάρκεια του συνδέσμου που περιέχεται στο email είναι 1 ημέρα. Διαφορετικά, η διαδικασία θα πρέπει να επαναληφθεί.

Σημείωση: Αν το email του χρήστη δεν ισχύει πλέον, θα πρέπει πρώτα να επεξεργαστείτε τα στοιχεία του και να το αλλάξετε και μετέπειτα να επαναφέρετε τον κωδικό εισόδου.

Για τον τρόπο σύνδεσης του χρήστη μετά την παραλαβή του email, πατήστε εδώ: Πώς συνδέομαι με τον κωδικό μου μετά την εγγραφή μου;

ανατροφοδότηση
0 από το 0 βρήκε αυτό το βοήθημα

μεταβείτε στο επάνω εικονίδιο