You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Σπίτι > portalONE (Private Portals) > Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω χρήστη που βρίσκεται σε Αναμονή Έγκρισης;
Πώς μπορώ να ενεργοποιήσω χρήστη που βρίσκεται σε Αναμονή Έγκρισης;
print icon

📺 Δείτε το σχετικό βίντεο / gif

➤ Οδηγίες βήμα προς βήμα:

  1. Συνδεθείτε με τους κωδικούς υπάρχοντος χρήστη στην εταιρεία, στον σύνδεσμο που σας έχει αποσταλεί από τον Αγοραστή.
  2. Από το κεντρικό μενού, επιλέξτε την ενότητα "Χρήστες".
  3. Στον πίνακα χρηστών, στη στήλη "Ενέργειες", πατήστε το εικονίδιο με τις τρεις κάθετες τελείες ().
  4. Από το μενού που εμφανίζεται, επιλέξτε "Αλλαγή κατάστασης".
  5. Στο μήνυμα επιβεβαίωσης που εμφανίζεται, πατήστε "Συνέχεια".

⚠️ Ο χρήστης παραλαμβάνει e-mail με τον κωδικό χρήστη στην ηλεκτρονική διεύθυνση που δήλωσε κατά την εγγραφή του.

ανατροφοδότηση
0 από το 0 βρήκε αυτό το βοήθημα

μεταβείτε στο επάνω εικονίδιο