You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Σπίτι > portalONE (Private Portals) > portalONE - Ενότητα Προμηθευτών > Πώς μπορεί ένας άλλος χρήστης από την εταιρεία μου να επαναφέρει τον κωδικό πρόσβασής μου (password);
Πώς μπορεί ένας άλλος χρήστης από την εταιρεία μου να επαναφέρει τον κωδικό πρόσβασής μου (password);
print icon

📺 Δείτε το σχετικό βίντεο/gif για να καθοδηγήσετε τον χρήστη βήμα-βήμα για την επαναφορά του κωδικού.

 

Οδηγίες βήμα προς βήμα:

 

1. Ο χρήστης συνδέεται στην εφαρμογή με τους δικούς του κωδικούς πρόσβασης.

 

2. Μεταβαίνει στο μενού «Χρήστες».

 

3. Εντοπίζει το όνομά σας στη λίστα χρηστών της εταιρείας.

 

4. Στη στήλη «Ενέργειες», πατά το κουμπί με τις τρεις κάθετες τελείες ().

 

5. Από το αναδυόμενο μενού, επιλέγει την επιλογή «Επαναφορά κωδικού πρόσβασης».

 

Αμέσως μετά, θα λάβετε αυτόματα email με σύνδεσμο για να δημιουργήσετε νέο κωδικό πρόσβασης.

 

⚠️ Αν το email του χρήστη δεν ισχύει πλέον, θα πρέπει πρώτα να επεξεργαστείτε τα στοιχεία του, να το αλλάξετε και μετέπειτα να επαναφέρετε τον κωδικό εισόδου.

 

ανατροφοδότηση
0 από το 0 βρήκε αυτό το βοήθημα

μεταβείτε στο επάνω εικονίδιο