You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Σπίτι > portalONE (Private Portals) > portalONE - Ενότητα Αγοραστών > Δημιουργία Ερωτηματολογίου με Χειροκίνητη Καταχώριση Ερωτήσεων (Manually)
Δημιουργία Ερωτηματολογίου με Χειροκίνητη Καταχώριση Ερωτήσεων (Manually)
print icon

👉 Το παρόν άρθρο συνδέεται με το άρθρο: Δημιουργία Ερωτηματολογίων από το Διαχειριστή.

 

📺 Δείτε το σχετικό βίντεο/gif για να σας καθοδηγήσει βήμα-βήμα στη δημιουργία ερωτηματολογίου χειροκίνητα.

 

Οδηγίες βήμα προς βήμα:

 

1. Μεταβείτε στο μενού «Ρυθμίσεις Διαχειριστή».

 

2. Επιλέξτε την ενότητα «Ερωτηματολόγια».

 

3. Πατήστε το κουμπί «Δημιουργία νέου» για να ξεκινήσετε τη διαδικασία.

 

4. Επιλέξτε μία από τις διαθέσιμες γλώσσες όπως Ελληνικά ή Αγγλικά.

📌Σημείωση: Βεβαιωθείτε ότι προσαρμόζετε το περιεχόμενο σε όλες τις γλώσσες, ώστε να είναι ορατό σε όλα τα προφίλ χρηστών.

 

5. Επιλέξτε το κουμπί Δημιουργία νέου (κουμπί με μολύβι), για να ξεκινήσετε τη χειροκίνητη συμπλήρωση.

 

6. Συμπληρώστε τα ακόλουθα βασικά πεδία εφόσον απαιτείται:

  • Τίτλος Ερωτηματολογίου (υποχρεωτικό πεδίο): Ο τίτλος αποτελεί την κύρια ονομασία του ερωτηματολογίου. Χρησιμοποιείται από τον διαχειριστή για την ταυτοποίηση και τη σωστή οργάνωση των ερωτηματολογίων στο σύστημα.
  • Κεφαλίδα Ερωτηματολογίου (προαιρετικό πεδίο): Η κεφαλίδα προορίζεται αποκλειστικά για εσωτερική χρήση και δεν  εμφανίζεται στον προμηθευτή, αλλά μπορεί να αξιοποιηθεί για την καταχώριση επιπλέον πληροφοριών που διευκολύνουν τον διαχειριστή.
  • Υποσέλιδο Ερωτηματολογίου (προαιρετικό πεδίο): Το υποσέλιδο μπορεί να χρησιμοποιηθεί για επιπλέον σημειώσεις ή σχόλια που αφορούν αποκλειστικά τον διαχειριστή και δεν εμφανίζεται στον προμηθευτή.
  • Ισχύει για Μήνες (προαιρετικό πεδίο): Το συγκεκριμένο πεδίο καθορίζει τη διάρκεια ισχύος του ερωτηματολογίου σε μήνες και είναι χρήσιμο όταν απαιτείται να οριστεί συγκεκριμένη χρονική περίοδος εφαρμογής. Το πεδίο είναι πληροφοριακό και δεν επηρεάζει τη λειτουργικότητα των ερωτηματολογίων.
  • Προτροπή προς Προμηθευτή (υποχρεωτικό πεδίο): Είναι ο τίτλος του ερωτηματολογίου όπως εμφανίζεται  στον προμηθευτή. Σημειώστε ότι αν το πεδίο μείνει κενό, δεν εμφανίζεται ο τίτλος του ερωτηματολογίου στον προμηθευτή.

7. Eπιλέξτε το πεδίο (tick box) «Έγκριση μετά την υποβολή», εάν θέλετε να έχετε τη δυνατότητα αξιολόγησης του ερωτηματολογίου ανά απάντηση ή στο σύνολό του.

📌Σημείωση: Αν το πεδίο δεν επιλεγεί, το ερωτηματολόγιο θα εγκρίνεται αυτόματα. Για περισσότερες πληροφορίες δείτε το άρθρο:

👉 Πώς αξιολογώ ερωτηματολόγια προμηθευτών;

 

8. Πατήστε το κουμπί +Προσθήκη ερώτησης για να ξεκινήσετε την καταγραφή των ερωτήσεων σας.

 

9. Καταχωρίστε την πρώτη σας ερώτηση στο αντίστοιχο πεδίο.

 

10. Επιλέξτε τον τρόπο με τον οποίο επιθυμείτε να λάβετε την απάντηση από τον προμηθευτή, επιλέγοντας τον κατάλληλο Τύπο ερώτησης. Για να δείτε τους διαθέσιμους τύπους ερωτήσεων, επιλέξτε το άρθρο:

👉 Διαθέσιμοι Τύποι Ερώτησης και Χειροκίνητη καταχώριση ερωτήσεων σε ερωτηματολόγιο.

 

11. Επιλέγοντας το πεδίο «Χρειάζεται έγκριση» (πεδίο tick box μέσα στην ερώτησή που δημιουργείτε), έχετε επιπλέον τη δυνατότητα έγκρισης ή απόρριψης για τη συγκεκριμένη ερώτηση.

📌Σημείωση: Σε περίπτωση που οι ερωτήσεις σας εντάσσονται σε ερωτηματολόγιο που επιθυμείτε να εγκρίνεται αυτόματα, τότε δεν θα πρέπει να επιλέξετε το tick box «Χρειάζεται έγκριση». Δείτε λεπτομέρειες για τη λογική αξιολόγησης ερωτηματολογίων στο άρθρο:

👉 Πώς αξιολογώ ερωτηματολόγια προμηθευτών;

 

12. Προσθέστε όσες επιπλέον ερωτήσεις επιθυμείτε, πατώντας κάθε φορά το κουμπί +Προσθήκη ερώτησης.

 

13. Όταν ολοκληρώσετε, κάντε κλικ στο κουμπί Αποθήκευση Ερωτηματολογίου για να αποθηκευτεί το ερωτηματολόγιο.

ανατροφοδότηση
0 από το 0 βρήκε αυτό το βοήθημα

μεταβείτε στο επάνω εικονίδιο