👉 Το παρόν άρθρο συνδέεται με το άρθρο: Τι μπορώ να κάνω μέσα από την επιλογή «Εγγεγραμμένοι Προμηθευτές»;
Υπάρχουν δύο περιπτώσεις στις οποίες μπορεί να προκύψει η ανάγκη αξιολόγησης ενός ερωτηματολογίου, όπως υποστηρίζεται από το σύστημα. Αυτές οι περιπτώσεις συνδέονται με:
- Την επιλογή του τύπου εταιρείας κατά την εγγραφή του προμηθευτή στο portal.
- Την αίτηση του προμηθευτή για ένταξη σε ομάδες κατηγορίας.
1. Αναζήτηση ερωτηματολογίων συνδεδεμένων με τύπο εταιρείας
Για να ελέγξετε τα ερωτηματολόγια που συνδέονται με τον τύπο εταιρείας που επιλέχθηκε κατά την εγγραφή προμηθευτή στο portal, μεταβείτε στην εταιρεία του προμηθευτή και ανοίξτε την καρτέλα «Ερωτηματολόγια».
📺 Δείτε το σχετικό βίντεο/gif για να σας καθοδηγήσει βήμα-βήμα στην αναζήτηση των ερωτηματολογίων που σχετίζονται με τον τύπο εταιρείας.

➤ Οδηγίες βήμα προς βήμα:
1. Από το κεντρικό μενού επιλέξτε Εταιρείες → Εγγεγραμμένοι Προμηθευτές για να εμφανιστεί η λίστα των προμηθευτών.
2. Αναζητήστε τον προμηθευτή χρησιμοποιώντας τα φίλτρα «Επωνυμία» και «ΑΦΜ», ή εφαρμόστε επιπλέον φίλτρα μέσω της επιλογής «Περισσότερα Φίλτρα». Εναλλακτικά, μπορείτε να τον εντοπίσετε απευθείας από την εμφανιζόμενη λίστα.
3. Στην τελευταία στήλη «Ενέργειες» πατήστε το εικονίδιο μολυβιού για να εμφανιστούν οι καρτέλες της εταιρείας.
4. Επιλέξτε την καρτέλα «Ερωτηματολόγια».
5. Ακολουθήστε τις οδηγίες που περιγράφονται στην ενότητα «3. Τρόπος αξιολόγησης Ερωτηματολογίων» πιο κάτω στο άρθρο.
2. Αναζήτηση ερωτηματολογίων συνδεδεμένων με Ομάδες Κατηγορίας
Για να ελέγξετε ερωτηματολόγια που προέρχονται από αίτηση ένταξης σε ομάδες κατηγορίας, στην ενότητα «Σύστημα προεπιλογής», εμφανίζεται πίνακας με συγκεντρωτική εικόνα της κατάστασης των ερωτηματολογίων ανά ομάδα κατηγορίας.
Οι στήλες του πίνακα περιλαμβάνουν τις εξής πληροφορίες:
- Σύνολο: Ο συνολικός αριθμός ερωτηματολογίων που έχουν καταχωρηθεί.
- Εγκεκριμένα: Ο αριθμός των ερωτηματολογίων που έχουν ολοκληρώσει τη διαδικασία έγκρισης (εμφανίζονται με πράσινη ένδειξη).
- Σε αναμονή έγκρισης: Ο αριθμός των ερωτηματολογίων που βρίσκονται ακόμη υπό εξέταση (εμφανίζονται με κόκκινη ένδειξη).
- Ενέργειες: Το μενού ενεργειών (τρεις κάθετες τελείες), από το οποίο ο χρήστης μπορεί να επιλέξει επιπλέον λειτουργίες.
📺 Δείτε το σχετικό βίντεο/gif για να σας καθοδηγήσει βήμα-βήμα στην αναζήτηση των ερωτηματολογίων που συνδέονται με αίτηση σε ομάδες κατηγορίας.

➤ Οδηγίες βήμα προς βήμα:
1. Από το κεντρικό μενού επιλέξτε «Σύστημα Προεπιλογής».
2. Στην οθόνη «Ομάδες Κατηγορίας», εντοπίστε μία κατηγορία που περιλαμβάνει ερωτηματολόγια σε αναμονή έγκρισης.
3. Στη στήλη «Ενέργειες», πατήστε στις τρεις κάθετες τελείες (⋮).
4. Από το αναδυόμενο μενού, επιλέξτε «Προβολή».
5. Διαλέξτε την εταιρεία που επιθυμείτε και στη συνέχεια, στη στήλη «Ενέργειες», πατήστε ξανά στις τρεις κάθετες τελείες (⋮).
6. Στο αναδυόμενο παράθυρο, επιλέξτε «Προβολή».
7. Πατήστε στην καρτέλα «Ερωτηματολόγια».
8. Ακολουθήστε τις οδηγίες που περιγράφονται στην ενότητα «3. Τρόπος αξιολόγησης Ερωτηματολογίων» πιο κάτω στο άρθρο.
📌Σημείωση: Μπορείτε επίσης να αποκτήσετε πρόσβαση στην ίδια καρτέλα «Ερωτηματολόγια» μέσω της ενότητας «Εταιρείες».
Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ανατρέξετε στο άρθρο:
👉 Τι μπορώ να κάνω μέσα από την επιλογή «Εγγεγραμμένοι Προμηθευτές»;
3. Τρόπος αξιολόγησης Ερωτηματολογίων
Τα ερωτηματολόγια μπορούν να εμφανίζονται σε μία από τις ακόλουθες καταστάσεις:
- Ολοκληρωμένο: Το ερωτηματολόγιο έχει υποβληθεί από την εταιρεία και δεν έχει υποστεί καμία ενέργεια αξιολόγησης.
- Εγκεκριμένο: Το ερωτηματολόγιο έχει εγκριθεί.
- Απορρίφθηκε: Το ερωτηματολόγιο έχει απορριφθεί.
Ανάλογα με τη λογική δημιουργίας ενός ερωτηματολογίου υπάρχουν τρεις διαφορετικές περιπτώσεις διαχείρισης:
- Δυνατότητα συνολικής έγκρισης ή απόρριψης.
- Δυνατότητα μερικής έγκρισης ή απόρριψης
- Δυνατότητα αυτόματης έγκρισης ερωτηματολόγιου.
Για αναλυτικές οδηγίες σχετικά με τη λογική δημιουργίας ενός ερωτηματολογίου, δείτε το άρθρο:
👉 Δημιουργία ερωτηματολογίου με χειροκίνητη καταχώριση ερωτήσεων
Παρακάτω παρουσιάζονται τρία ενδεικτικά παραδείγματα διαχείρισης των παραπάνω περιπτώσεων.
3.1 Συνολική Έγκριση ή Απόρριψη ερωτηματολογίου
Όταν η έγκριση ή η απόρριψη έχει οριστεί να γίνεται συνολικά για όλο το ερωτηματολόγιο, μετά τον έλεγχο αρκεί να επιλέξετε το κατάλληλο κουμπί Έγκριση ερωτηματολογίου ή Απόρριψη ερωτηματολογίου, που βρίσκεται στο επάνω δεξί μέρος της σελίδας του ερωτηματολογίου, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα:

- Πατώντας Έγκριση ερωτηματολογίου, η κατάσταση αλλάζει σε «Εγκεκριμένο» και το κουμπί απενεργοποιείται.

- Πατώντας Απόρριψη Ερωτηματολογίου, η κατάσταση αλλάζει σε «Απορρίφθηκε», το κουμπί απενεργοποιείται και το ερωτηματολόγιο επιστρέφει στην εταιρεία για επανυποβολή.
Εάν χρειαστεί να αναιρέσετε την ενέργεια, μπορείτε να πατήσετε το ενεργό κουμπί για την αντίθετη ενέργεια. Για παράδειγμα, μετά από έγκριση, πατώντας «Απόρριψη ερωτηματολογίου», η κατάσταση αλλάζει σε «Απορρίφθηκε».

3.2 Μερική έγκριση ή απόρριψη ερωτηματολογίου
Όταν απαιτείται έγκριση ή απόρριψη σε συγκεκριμένες απαντήσεις:
- Πατήστε Έγκριση ερωτηματολογίου για να ξεκινήσετε τη διαδικασία.
- Ελέγξτε μία προς μία τις απαντήσεις του προμηθευτή, εγκρίνοντας ή απορρίπτοντάς τες.
⚠️ Ολοκληρώστε την αξιολόγηση σύντομα, καθώς ενδέχεται να δημιουργηθεί ασυμβατότητα αν ο προμηθευτής ξεκινήσει επεξεργασία πριν ολοκληρώσετε.
📺 Δείτε το σχετικό βίντεο/gif για να σας καθοδηγήσει βήμα-βήμα στον τρόπο έγκρισης ή απόρριψης ανά ερώτηση.

Μετά από μερική απόρριψη, στην αρχική οθόνη του προμηθευτή εμφανίζεται λίστα με τις ερωτήσεις που απορρίφθηκαν με κόκκινο χρώμα, όπως φαίνεται στην παρακάτω εικόνα.

3.3 Αυτόματη έγκριση ερωτηματολόγιου
Όταν το ερωτηματολόγιο έχει ρυθμιστεί για αυτόματη έγκριση:
- Μετά την υποβολή από τον προμηθευτή, εγκρίνεται αυτόματα και εμφανίζεται ως «Εγκεκριμένο», ενώ το κουμπί Έγκριση ερωτηματολογίου είναι απενεργοποιημένο.
- Μπορείτε να ελέγξετε τις απαντήσεις και, αν χρειαστεί, να πατήσετε Απόρριψη ερωτηματολογίου ώστε να επιστραφεί στην εταιρεία για επανυποβολή.
📺 Δείτε το σχετικό βίντεο/gif για να σας καθοδηγήσει στον τρόπο απόρριψης ερωτηματολογίου που έχει εγκριθεί αυτόματα.

