You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
You are viewing the article in preview mode. It is not live at the moment.
Σπίτι > portalONE (Private Portals) > portalONE - Ενότητα Αγοραστών > Τι μπορώ να κάνω μέσα από την επιλογή «Εγγεγραμμένοι Προμηθευτές»;
Τι μπορώ να κάνω μέσα από την επιλογή «Εγγεγραμμένοι Προμηθευτές»;
print icon

👉 Το παρόν άρθρο συνδέεται με τα άρθρα:

Η ενότητα «Εγγεγραμμένοι Προμηθευτές» εμφανίζει τη λίστα των προμηθευτών που έχουν ολοκληρώσει την εγγραφή τους στο portal της επιχείρησής σας.


Εφόσον διαθέτετε τα απαραίτητα δικαιώματα, μπορείτε να:

  • Προβάλετε ή να επεξεργαστείτε τα στοιχεία της εταιρείας και των χρηστών του προμηθευτή.
  • Ελέγξετε και να διαχειριστείτε συγκεντρωτικά όλες τις ενέργειες που έχει πραγματοποιήσει ο προμηθευτής στο portal (π.χ. αποστολή μηνυμάτων, συμπλήρωση ερωτηματολογίων).
  • Αξιολογήσετε τον προμηθευτή με βαθμολογία από 1 έως 5 αστέρια, σύμφωνα με τα κριτήρια που έχετε ορίσει.

📺 Δείτε το σχετικό βίντεο/gif για να γνωρίσετε μερικές από τις δυνατότητες της ενότητας «Εγγεγραμμένοι Προμηθευτές».

 

Οδηγίες βήμα προς βήμα:

1. Από το κεντρικό μενού επιλέξτε Εταιρείες Εγγεγραμμένοι Προμηθευτές. Εμφανίζεται η λίστα των προμηθευτών.

 

2. Μπορείτε να αναζητήσετε προμηθευτές με βάση τα φίλτρα «Επωνυμία» και «ΑΦΜ» ή να επιλέξετε επιπλέον φίλτρα μέσω της επιλογής «Περισσότερα Φίλτρα». Μπορείτε επίσης να εντοπίσετε τον προμηθευτή απευθείας από την παρεχόμενη λίστα.

📌Σημείωση: Η πρώτη εταιρεία της λίστας, είναι πάντα η επιχείρηση του Αγοραστή.

 

3. Για εξαγωγή αρχείου Excel με τα στοιχεία των εταιρειών (όλων ή επιλεγμένων), επιλέξτε τα αντίστοιχα checkboxes στα αριστερά και πατήστε «Εξαγωγή Εταιρειών» (κάτω αριστερά). Το αρχείο θα περιλαμβάνει τα βασικά στοιχεία κάθε εταιρείας, τις κατηγορίες CPV, τις ετικέτες του προμηθευτή και τον μέσο όρο της αξιολόγησης των κατηγοριών. Κάθε μία από τις επιλογές που αναφέρθηκαν, αναλύεται πιο κάτω.

 

4. Για να προβάλετε ή να επεξεργαστείτε την εταιρεία, στην τελευταία στήλη «Ενέργειες» πατήστε το εικονίδιο μολυβιού για να εμφανιστούν οι καρτέλες της εταιρείας: Πληροφορίες Εταιρείας, Χρήστες, Συνημμένα, Αξιολόγηση, Μηνύματα, CPV Κατηγορίες, Ερωτηματολόγια, οι οποίες αναλύονται πιο κάτω.

 

1. Πληροφορίες Εταιρείας

 

Εμφανίζονται όλα τα βασικά στοιχεία που αφορούν την εταιρεία, όπως επωνυμία, ΑΦΜ, ταχυδρομική διεύθυνση, στοιχεία επικοινωνίας, γλώσσα, νόμισμα και ζώνη ώρας Τα δεδομένα αυτά μπορείτε να τα ελέγξετε και να επεξεργαστείτε, εφόσον διαθέτετε τα απαραίτητα δικαιώματα. Εκτός από τα βασικά στοιχεία, ιδιαίτερη σημασία έχουν τα εξής πεδία:

  • Ετικέτες: Αν έχουν δημιουργηθεί «Ετικέτες Προμηθευτή» από τις «Ρυθμίσεις Διαχειριστή», μπορείτε να επιλέξετε όσες επιθυμείτε, επιλέγοντας τα αντίστοιχα tickbox. Οι ετικέτες βοηθούν σε έναν ακόμα εναλλακτικό τρόπο κατηγοριοποίησης και αξιολόγησης των προμηθευτών.
  • Κατάσταση Εταιρείας: Από το πεδίο υποστηρίζεται η παρακολούθηση της κατάστασης της εταιρείας, με τις επιλογές Active / Inactive. Μόνο οι ενεργοί προμηθευτές έχουν πρόσβαση στο portal.
  • Email επικοινωνίας: Εμφανίζονται οι ηλεκτρονικές διευθύνσεις που έχει ορίσει η εταιρεία, ώστε να λαμβάνει ενημερώσεις για νέους διαγωνισμούς, κατόπιν πρόσκλησης μέσω της εφαρμογής eSource. Πληροφορίες σχετικά με την επεξεργασία των email, δείτε στις οδηγίες που παρέχονται για τους προμηθευτές, στο άρθρο:👉 Πώς μπορώ να τροποποιήσω τις διευθύνσεις email που λαμβάνουν τις ενημερώσεις νέων διαγωνισμών;

2. Χρήστες

 

Η λίστα εμφανίζει τους εγγεγραμμένους χρήστες της εταιρείας, με στοιχεία όπως όνομα χρήστη, email και κατάσταση χρήστη (Ενεργός ή Ανενεργός). Στο επάνω μέρος της σελίδας υπάρχουν διαθέσιμα φίλτρα αναζήτησης για γρήγορη εύρεση χρηστών, με προεπιλεγμένο το φίλτρο «Ενεργός» στο πεδίο «Κατάσταση Χρήστη».

 

Εφόσον διαθέτετε τα κατάλληλα δικαιώματα, μπορείτε να πραγματοποιήσετε ενέργειες για κάθε χρήστη μέσω του αναδυόμενου μενού που εμφανίζεται πατώντας στις τρεις κάθετες τελείες () στη στήλη «Ενέργειες». Οι επιλογές περιλαμβάνουν:

  • Επεξεργασία στοιχείων: Δυνατότητα τροποποίησης των προσωπικών στοιχείων και του ρόλου του χρήστη.

3. Συνημμένα

 

Έχετε τη δυνατότητα να προβάλετε τους φακέλους που έχουν δημιουργηθεί από την εταιρεία σας και περιλαμβάνουν αρχεία ή έγγραφα που έχουν επισυναφθεί από τον προμηθευτή στο portal. Πατώντας σε έναν φάκελο, εμφανίζεται η λίστα των αρχείων που περιέχει, μαζί με τις ημερομηνίες ανάρτησης και λήξης κάθε αρχείου, ώστε να έχετε πλήρη εικόνα για τη διάρκεια ισχύος τους.  

Εφόσον διαθέτετε τα κατάλληλα δικαιώματα, μπορείτε να πραγματοποιήσετε ενέργειες για κάθε αρχείο μέσω του αναδυόμενου μενού που εμφανίζεται πατώντας στις τρεις κάθετες τελείες () στη στήλη «Ενέργειες». Οι επιλογές περιλαμβάνουν:

  • Λήψη: Δυνατότητα λήψης του αρχείου, εφόσον έχει προηγηθεί η σχετική ρύθμιση στο φάκελο.
    Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με τη ρύθμιση φακέλων, δείτε το άρθρο: 
    👉 Δημιουργία Φακέλων
  • Επεξεργασία: Δυνατότητα τροποποίησης της ημερομηνίας λήξης του αρχείου.
  • Διαγραφή: Δυνατότητα διαγραφής του αρχείου.

📌Σημείωση: Η εμφάνιση των συγκεκριμένων επιλογών ενδέχεται να διαφέρει ανάλογα με τον ρόλο και τα δικαιώματα πρόσβασης του χρήστη.

 

4. Αξιολόγηση

 

Παρέχεται η δυνατότητα να αξιολογήσετε τον προμηθευτή με βαθμολογία από 1 έως 5 αστέρια, σύμφωνα με τα κριτήρια που έχετε ορίσει. Για περισσότερες πληροφορίες, μπορείτε να ανατρέξετε στο άρθρο:

👉 Πώς αξιολογώ προμηθευτές με βάση τις Κατηγορίες Αξιολόγησης;

 

5. Μηνύματα

 

Εμφανίζονται όλες οι επικοινωνίες που έχουν πραγματοποιηθεί προς ή από την εταιρεία μέσα στο σύστημα. Μπορείτε, πατώντας το κουμπί + Νέο μήνυμα, να συντάξετε νέο μήνυμα με παραλήπτη αποκλειστικά τη συγκεκριμένη εταιρεία.

⚠️ Τα εισερχόμενα και απεσταλμένα μηνύματα εμφανίζονται σαν να είστε συνδεδεμένοι με τους κωδικούς του προμηθευτή, καθώς βρίσκεστε στην καρτέλα της εταιρείας.

Για περισσότερες πληροφορίες, σχετικά με την ανταλλαγή μηνυμάτων μέσω της εφαρμογής, μπορείτε να ανατρέξετε στο άρθρο:

 👉Πώς μπορώ να επικοινωνήσω μέσα από το μενού Μηνύματα;

 

6. CPV Κατηγορίες

 

Εμφανίζονται οι κατηγορίες CPV που έχει επιλέξει ο προμηθευτής. Στις εμφανιζόμενες κατηγορίες, πατώντας στις τρεις κάθετες τελείες () στη στήλη «Ενέργειες», ανοίγει αναδυόμενο μενού με την επιλογή «Αφαίρεση» εφόσον επιθυμείτε να αφαιρέσετε την κατηγορία από τον προμηθευτή.

Πατώντας το κουμπί Επεξεργασία κατηγοριών CPV, μπορείτε να δείτε και να τροποποιήσετε συνολικά την κατηγοριοποίηση του προμηθευτή.

 

5. Ερωτηματολόγια

 

Εμφανίζεται συγκεντρωτική λίστα με όλα τα ερωτηματολόγια που έχει συμπληρώσει ο προμηθευτής, παρέχοντας πλήρη πρόσβαση στις απαντήσεις και στα αρχεία που έχουν καταχωρηθεί. Ανάλογα με την τρέχουσα κατάσταση του ερωτηματολογίου, μπορείτε να πραγματοποιήσετε:

  • Ολική έγκριση
  • Πλήρη απόρριψη
  • Διαχείριση ανά ερώτηση, με δυνατότητα έγκρισης ή απόρριψης επιμέρους απαντήσεων.

Κάθε εγγραφή περιέχει βασικές πληροφορίες, όπως τον τίτλο του ερωτηματολογίου, την ημερομηνία απάντησης του και την τρέχουσα κατάσταση. Οι ενδείξεις κατάστασης είναι:

  • Ολοκληρωμένο: Έχει συμπληρωθεί και υποβληθεί από τον προμηθευτή.
  • Εγκεκριμένο: Έχει αξιολογηθεί και εγκριθεί από τον Αγοραστή.
  • Απορρίφθηκε: Έχει απορριφθεί, είτε μερικώς είτε ολικώς, στο πλαίσιο της αξιολόγησης.

Πατώντας στον τίτλο του ερωτηματολογίου, αναπτύσσεται πλήρως το ερωτηματολόγιο με σαφή διάκριση ερωτήσεων και απαντήσεων, έτσι ώστε να διευκολύνει τον εντοπισμό και τη διαχείριση της αξιολόγησης των ερωτηματολογίων.

Για περισσότερες πληροφορίες σχετικά με την έγκριση ή την απόρριψή ερωτηματολογίων, μπορείτε να ανατρέξετε στο άρθρο:

👉Πώς αξιολογώ ερωτηματολόγια προμηθευτών;

 

⚠️ Οι παραπάνω καρτέλες αποτυπώνουν την εικόνα που έχει ο προμηθευτής για την εταιρεία του και στις οποίες έχετε πλήρη πρόσβαση. Για στοιχεία που έχουν καταχωρηθεί από τον ίδιο τον προμηθευτή, συνιστάται να αποφεύγετε οποιαδήποτε αλλαγή χωρίς την προηγούμενη έγκρισή του.

ανατροφοδότηση
0 από το 0 βρήκε αυτό το βοήθημα

μεταβείτε στο επάνω εικονίδιο