You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close

Εκκαθάριση αποθηκευμένων κωδικών πρόσβασης σε φυλλομετρητή (browsers Google Chrome, Microsoft Edge και Mozilla Firefox)

Διαδικασία εκκαθάρισης αποθηκευμένων κωδικών πρόσβασης μέσω Google Chrome, Microsoft Edge και Mozilla Firefox

Ενδέχεται προσπαθώντας να συνδεθείτε στη σελίδα https://www.marketsite.gr, να λαμβάνετε το μήνυμα λάθους 'Η σύνδεση απέτυχε. Εξακριβώστε ότι τα στοιχεία σας είναι σωστά και προσπαθείστε ξανά'. Ο πιο πιθανός λόγος εμφάνισης του μηνύματος είναι η εισαγωγή λανθασμένων στοιχείων πρόσβασης.

Αν έχετε επιβεβαιώσει ότι τα στοιχεία που εισάγετε είναι σωστά, τότε από τους πιο συχνούς λόγους εμφάνισης του μηνύματος είναι ότι έχει ακολουθήσει αλλαγή του κωδικού εισόδου και δεν έχουν επικαιροποιηθεί τα αποθηκευμένα στοιχεία του φυλλομετρητή. Σημειώστε επίσης ότι αν προσπαθείτε να συνδεθείτε με τους κωδικούς που είχατε παραλάβει αρχικά στο email σας και από τότε έχετε συνδεθεί τουλάχιστον μία φορά, τότε ο κωδικός εισόδου δεν ισχύει καθώς μετά την 1η είσοδο, η αλλαγή του κωδικού εισόδου είναι υποχρεωτική.

Επίσης έχει παρατηρηθεί ότι κάποιες φορές, ακόμα και αν ο χρήστης γνωρίζει τους σωστούς κωδικούς, σβήσει τους αποθηκευμένους κωδικούς από τη σελίδα εισόδου και εισάγει τους νέους, συνεχίζει να λαμβάνει το ίδιο μήνυμα.

Σε αυτή την περίπτωση για να μπορέσετε να συνδεθείτε, θα πρέπει να διαγράψετε την αποθηκευμένη σύνδεση από το φυλλομετρητή (browser), ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες.

Εάν η εκκαθάριση αφορά τον φυλλομετρητή (browser) Google Chrome, πατήστε εδώ.

Εάν η εκκαθάριση αφορά τον φυλλομετρητή (browser) Microsoft Edge, πατήστε εδώ.

Εάν η εκκαθάριση αφορά τον φυλλομετρητή (browser) Mozilla Firefox, πατήστε εδώ.

  • 72
  • 08-Jul-2020
  • 443 Views