You are using an unsupported browser. Please update your browser to the latest version on or before July 31, 2020.
close
Σπίτι > portalONE > Εκκαθάριση αποθηκευμένων κωδικών πρόσβασης σε φυλλομετρητή (browsers Google Chrome, Microsoft Edge και Mozilla Firefox)
Εκκαθάριση αποθηκευμένων κωδικών πρόσβασης σε φυλλομετρητή (browsers Google Chrome, Microsoft Edge και Mozilla Firefox)
print icon

Διαδικασία εκκαθάρισης αποθηκευμένων κωδικών πρόσβασης μέσω Google Chrome, Microsoft Edge και Mozilla Firefox

Ενδέχεται προσπαθώντας να συνδεθείτε στη σελίδα https://www.marketsite.gr, να λαμβάνετε το μήνυμα λάθους 'Λάθος Κωδικός χρήστη ή Κωδικός εισόδου.' Ο πιο πιθανός λόγος εμφάνισης του μηνύματος είναι η εισαγωγή λανθασμένων στοιχείων πρόσβασης.

Αν έχετε επιβεβαιώσει ότι τα στοιχεία που εισάγετε είναι σωστά, τότε από τους πιο συχνούς λόγους εμφάνισης του μηνύματος είναι ότι έχει ακολουθήσει αλλαγή του κωδικού εισόδου ή και του κωδικού χρήστη και δεν έχουν επικαιροποιηθεί τα αποθηκευμένα στοιχεία του φυλλομετρητή. Σε περίπτωση που δεν θυμάστε τον κωδικό χρήστη παρακαλούμε απευθυνθείτε στον Υπεύθυνο του Εταιρικού Λογαριασμού σας για να σας ενημερώσει. Σε περίπτωση που δεν θυμάστε τον κωδικό εισόδου ακολουθήστε τις οδηγίες του άρθρου Έχω ξεχάσει τον κωδικό εισόδου μου (password). Τι να κάνω;

Επίσης έχει παρατηρηθεί ότι κάποιες φορές, ακόμα και αν ο χρήστης γνωρίζει τους σωστούς κωδικούς, σβήσει τους αποθηκευμένους κωδικούς από τη σελίδα εισόδου και εισάγει τους νέους, συνεχίζει να λαμβάνει το ίδιο μήνυμα.

Σε αυτή την περίπτωση για να μπορέσετε να συνδεθείτε, θα πρέπει να διαγράψετε την αποθηκευμένη σύνδεση από το φυλλομετρητή (browser), ακολουθώντας τις παρακάτω οδηγίες.

Εάν η εκκαθάριση αφορά τον φυλλομετρητή (browser) Google Chrome, πατήστε εδώ.

Εάν η εκκαθάριση αφορά τον φυλλομετρητή (browser) Microsoft Edge, πατήστε εδώ.

Εάν η εκκαθάριση αφορά τον φυλλομετρητή (browser) Mozilla Firefox, πατήστε εδώ.

ανατροφοδότηση
0 από το 0 βρήκε αυτό το βοήθημα

μεταβείτε στο επάνω εικονίδιο